Excel için Otomatik Fiyat Karşılaştırma Şablonu



Birkaç firmadan teklif aldınız ama teklifleri karşılaştırmakta zorlanıyor musunuz?


Hazırlamış olduğum excel şablonu ile artık işiniz çok daha kolay! 
Ücretsiz olarak kullanıma sunduğum şablon ile sadece ürünlerin fiyatlarını girerek kolayca karşılaştırma yapabilirsiniz. 

Hangi ürünü hangi firmadan almalıyım?
Ürünlerimin arasında en ucuz ve en pahalı olan ürün hangisidir?
Ürünlerimin ortalama fiyatı nedir?
Hangi firmanın ek maliyetleri daha az?

Tüm bu soruların cevabını tek bir excel dosyasında sadece fiyat bilgisini girerek kolaylıkla bulabilirsiniz.

Ürünlerinizi ve fiyatlarınızı girdikten sonra yazmış olduğum formüller sayesinde excel otomatik olarak hesaplama yapmaktadır. Herhangi ek bir işlem yapmanıza gerek yoktur. 

Ürün çeşidi maksimum 20 ile sınırlandırılmıştır. Daha fazlası için ek formüller eklenmesi gerekmektedir. Ürün çeşidini azaltmak için satır silebilirsiniz.

Excel dosyasına erişmek için ve blogumu desteklemek için lütfen yorum atınız. Yorumunuzda mailinizi belirtiniz. Mail üzerinden dosya gönderimi yapılacaktır.

Dipnot: Öğrenciyim, vaktim olması halinde ihtiyacınız olan excel dosyalarını hazırlayabilirim.

Excel dosyasından görüntüler




Online olarak düzenleme yapmak istiyorsanız aşağıdaki excelden yararlanabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. merhaba bende denemek isterim emeklerinize sağlık

      Sil
    2. Merhaba bende denemek ısterım mail adresım filiztiler@gmail.com

      Sil
    3. Merhaba ben de şablona ulaşmak ve size destek olmak istiyorum :)
      ozdogan35alev@gmail.com

      Sil
  2. merhaba öncelikle emeğinize sağlık,şablonunuzu kullanmak istiyorum,çok beğendim.
    ertugrulgucer@gmail.com teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mailinize gönderdim.

      Sil
    2. Rica etsem şablonu mail atabilir misiniz
      mndrs21@hotmail.com

      Sil
  3. MERHABA, ben de rica etsem bu şablona ulaşabilir miyim?
    yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, mail yoluyla size iletebilirim. Lütfen mail adresinizi paylaşın.

      Sil
  4. Merhaba emeğinize sağlık şablonunuzu kullanabilir miyim? ibrahim_kaynarca55@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz için teşekkür ederim. Dosyayı mailinize ilettim.

      Sil
  5. Merhaba ben de şablona ulaşmak ve size destek olmak istiyorum :)
    ecbayhan@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, desteğiniz için teşekkür ederim. Dosyayı mailinize gönderdim.

      Sil
  6. Merhaba emegine saglık hocam şablonunuzu kullanabilirmiyim.
    Yorumlama biçimi:

    goeaa72@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kii. Yorumunuz için teşekkür ederim. Dosyayı mail adresinize gönderdim. İyi kullanımlar dilerim

      Sil
  7. Merhabalar tablo harika sizden nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi yazarsanız size dönüş yapabilirim

      Sil
  8. Mail adresim sedanur@zerdecalbistro.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinize dosyayı gönderdim. İyi kullanımlar dilerim

      Sil
  9. merhaba , şablonunuzu kullanmak istiyorum rica etsem gönderebilir misiniz.

    gpmuhasebe1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, tam da bu şekilde bir şablon arıyordum çok kullanışlı görünüyor iletirseniz çok sevinirim.

    sburakulusoy@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Şablon çok güzel elinize sağlık , enesbalafarli@gmail.com adresine gönderebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    erkmen.y@yandex.com adresine gönderir misiniz? Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. merhaba bana da mail atabilir misiniz?
    zaferkesmen@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba bana da gönderebilir misiniz?
    feritemrebulut@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş elinize sağlık mail gönderebilirseniz umitaltunyildizz@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinize dosyayı gönderdim. İyi günler.

      Sil
  16. merhaba, tabloyu gönderebilir misiniz? yigitbee@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba bende çok beğendim rica etsem yönlendirebilir isiniz?
    Guiza_4@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar emeğinize sağlık. Hemen denemek istiyorum mail atabilirmisiniz. Ayrıca şimdiden teşekkürler eliteside2014@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. merhaba emeğinize sağlık. denemek isterim
    teşekkürler
    satosn@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Şablonunuzu alabilir miyim?

    a.kadirozay@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba şablonuzu kullanmak istiyorum mail atabilir misin
    kosemaysun93@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba rica etsem bana da atar mısınız örnek formu
    gidisumitcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. merhaba rica etsem tablonuzu kullanabilirmiyim... şimdiden emeğinize sağlık gözdekezek@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mail adresinize dosyayı gönderdim. İyi günler.

      Sil
  24. ABİ SÜPER OLMUŞ MÜMKÜNSE BANA DA ATARMISINIZ omer.ardic@aa.com.tr

    YanıtlaSil
  25. Güzel gözüküyor eline sağlık. ugurozgenc@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba osmaninal2700@gmail.com adresine atar mısınız? emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar Ellerinize sağlık tabloyu mail olarak atar mısınız ??
    mtevfiksimsek@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar,

    Şablonunuzu kullanmak isterim. Mail adresim karayelyigit@gmail.com

    Teşekkürler, saygılarımla

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar,
    Öncelikle emeğinize sağlık. Harika bir çalışma olmuş. Tablonuzu kullanabilmeyi çok isterim. Mail adresim omerakgun83@gmail.com
    Şimdiden çok teşekkürler
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar,

    Şablonunuzu kullanmak isterim. Mail adresim onur.perisn@gmail.com

    Teşekkürler, saygılarımla

    YanıtlaSil
  31. merhabalar
    ellerinize emeğinize sağlık
    şablonunuzu bende kullanmak istiyorum
    hangi firmada fiyat karşılaştırma sayfasında en ucun olanı yeşil diğerlerini kırmızı otomatik yapma şansınız var mıdır? teşekkür ederim
    fatihwrc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba emeğinize sağlık, denemek isterim. bllzdmr41@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. nurtac85@gmail.com lütfen dosyayı paylaşır mısınız? teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  34. merhaba, paylaşabilirseniz bende denemek isterim, teşekkürler.
    yasarnurdan2009@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. merhaba şablonunuzu kullanabilirmiyim. harunayde70@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, emeğinize sağlık, şablonunuzu bende kullanmak isterim. aslanturann@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar..Denemek istiyorum..mail atar mısınız? hasanerg@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. okcan46@gmail.com adresine gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  39. Merhaba, Şablonunuzu bende kullanmak isterim. e-mail adresim aşağıdakidir.
    nazim_203@hotmail.com

    Teşekkürler Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  40. MERHABA şablonu mail alabilirmiyim.
    nuray_altuntas32@hotmail.com tşkler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  41. MERHABA ŞABLON GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK RİCA ETSEM furkan_3777@outlook.com ATABİLİRMİSİNİZ DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  42. bana da gönderebilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  43. sefa bey elinize sağlık denemek istiyorum gönderebilir misiniz? hasanbasribayraktar@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. selam şablonu alabilir miyim? canturea@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. elinize sağlık. info@armesse.com.tr adresine iletir misiniz?

    YanıtlaSil
  46. Merhabalar,
    Öncelikle emeğinize sağlık. Harika bir çalışma olmuş. Tablonuzu kullanabilmeyi çok isterim. Mail yildizhanmert@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Merhaba emeğinize sağlık, denemek isterim. muzaffer.odemis@artpano.com.tr

    YanıtlaSil
  48. Selamlar öncelikle emeğinize sağlık katkınız için başarılarınızın devamını dilerim.sezagockon@gmail.com mail adresine dosyayı mail atarmısınız.Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar emeğinize sağlık tabloyu denemek isterim. nilaycaki97@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Emeğinize sağlık Bilgi paylaşınca güzel olur felsefesi ile
    yunusdedacto@gmail.com
    Paylaşırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba banada atma imkanınız varmıdır? muhammedaksak@gmail.com

      Sil
  51. Mail'ini yazan herkese şablon iletilmiştir. İyi çalışmalar dilerim

    YanıtlaSil
  52. Banada lazım yardımcı olurmusunuz muhametozdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim hocam. İki mail gelecek sanırım size. İlkinde dosyayı eklemeyi unutmuşum. İyi çalışmalar

      Sil
  53. Merhabalar,şablonunuzu kullanmak istiyorum gönderme şansınız var mıdır ?
    sercan702@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Merhaba

    Öncelikle elinize emeğinize sağlık. Hazırlamış olduğununuz excel tabloları gerçekten çok kullanışlı olmuş sizden ricam bana da gönderebilir misiniz. Özellikle fiyat karşılaştırma ve Hangi firmadan hangi ürünü almalıyım? tablolarını gönderebilir misiniz? yagmur@mhmuhendislik.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Dosyayı gönderdim. İyi çalışmalar

      Sil
  55. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş. Bana da atar mısınız?
    alicakici4801@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba mail ile gönderebilir miisniz acaba

    YanıtlaSil
  57. ahmetbahattin1@gmail.com adresine gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  58. zaferuzmz@gmail.com BU ADRESE GÖNDEREBİLİR MİSİNİZ

    YanıtlaSil
  59. merhaba,

    emeğinize sağlık, paylaşabilirseniz çok memnun olurum, tuncayakar@gmail.com

    YanıtlaSil

  60. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş. Bana da atar mısınız?

    aktasonur429@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. emeğinize sağlık rica etsem banada atabilirmisiniz karaca-kenan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. emeğinize sağlık. mail rica ediyorum. ogozala@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ banada gönderebilirmisiniz
    muhammet198442@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Merhaba emeğinize sağlık rica etsem paylaşabilir misiniz
    berfinok@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Merhaba , emeğinize sağlık muhasebeguzel2@gmail.com mail adresine gönderirseniz mükemmel olur.

    YanıtlaSil
  67. Ellerinize sağlık fatihkirpitci@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba ellerinize sağlık erhankoc0635@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. merhabalar üstat.zahmet olmaz ise çok acil banada atarmısın exceli. burdanbulursunuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Merhaba emeğinize sağlık.Benimle de paylaşırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  71. MERHBA EMEĞİNİZE SAĞLIK BANADA ŞABLONU ATABİLİR MİSNİZ
    birelmakina@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, çalışmanız için öncelikle teşekkür ederiz. Rica etsem mail adresime alabilir miyim? merveakbascigdem@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba, çalışma için emeğinize sağlık. Paylaşım için teşekkürler.
    ugurgumusbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Selamlar,bende alabilirmiyim??felix_tr61@hotmail.com
    şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  75. Merhaba,tam ihtiyacım olan sey,acaba paylasabilir misiniz? buraknebiolu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba şablonuzu kullanmak istiyorum.
      mail adresim : emrecyrr@gmail.com

      Sil
  76. Emeğinize sağlık . Ben de denemek istiyorum. Mail adresim:
    turkuazz_007@hotmail.com
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  77. emeklerine sağlık. güzel bir çalışma olmuş. emreocaksatinalma@gmail.com adresine paylaşım yaparsan çok sevinirim. iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  78. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  79. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş mail : ozgurucer0@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. merhaba elinize sağlık hasankulaber@yandex.com paylaşırsanız çok mutlu olur saygılar

    YanıtlaSil
  81. Merhaba ben de denemek isterim, lezginyavuzak@gmail.com
    emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  82. merhabalar elinize sağlık çok faydalı bir çalışma olmuş rica etsem mail olarak paylaşır mısınız?nurcansariyar65@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Merhaba denemek isterim
    Mailinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  84. Elinize sağlık denemek istiyorum
    Guldalcmhr@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Merhaba ben de denemek isterim, ozerteknik7.24@gmail.com
    emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  86. Merhabalar,

    Emeğinize sağlık. Rica etsem mail olarak paylaşabilir misiniz acaba? tugayct00@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. Mail yazan herkese dosya gönderilmiştir. İyi kullanımlar dilerim.

    YanıtlaSil
  88. emeğinize sağlık rica etsem tabloyu paylaşır mısınız? degirmenkirbahcesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. merhabalar elinize sağlık çok faydalı bir çalışma olmuş rica etsem mail olarak paylaşır mısınız? expenty@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. merhaba emeğinize sağlık. rica etsem benimle de paylaşır mısınız? mstfyzc_53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. omernidaa@gmail.com elinize sağlık

    YanıtlaSil
  92. Elinize sağlık Sefa Bey meroglumuhasebe@gmail.com adresine de benimle paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  93. Selamlar Emeğinize sağlık mail olarak alabilirmiyim ysfciftcioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Selamlar emeğinize sağlık mail olarak alabilir miyim ? muratyeder@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Öncelikle elinize sağlık, gerçekten çok kullanışlı görünüyor. Çalışma dosyasını benimle de paylaşmanızı rica ediyorum. enestasci41gmail.com

    YanıtlaSil
  96. Selamlar, emeğinize sağlık. Çok kullanışlı bir tablo olmuş. Rica etsem benimle de paylaşabilir misiniz, nalantuzunn@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. merhabalar elinize emeğinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş. size zahmet olmazsa benimle de paylaşabilir misiniz acaba namik3849@gmail.com iyi günler iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  98. Elinize sağlık zahmet olmazsa fatihgktrk@gmail.com adresine yollar mısınız

    YanıtlaSil
  99. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  100. Elinize sağlık zahmet olmazsa cihat.manav@gmail.com adresine yollar mısınız?

    YanıtlaSil
  101. Öncelikle emeğinize sağlık size zahmet olmaz ise merttozkan93@gmail.com adresine gönderebilir misiniz ? Şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  102. merhaba, benimle de paylaşabilir misiniz? efilfd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Merhaba, ersankarakoc60@gmail.com adresine de rica etsem iletebilir misiniz? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  104. Merhaba, öncelikle çok teşekkür ederim böyle paylaşımlarda bulunduğunuz için 532hakan@gmail.com mail adresim şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  105. Merhaba,benimle de paylaşabilir misiniz? solargünlerifhtenerji@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. merhabalar elinize sağlık tabloları benimle de paylaşabilir misiniz? emin_kavlak@hotmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  107. Merhabalar emeğinize sağlık. Donanımhaber'den geliyorum. Dosyayı benimle de paylaşabilir misiniz? semih94@windowslive.com Teşekkürler

    YanıtlaSil
  108. Merhabalar emeğinize sağlık. bana da atabilir misiniz?
    muhasebe@pressday.com.tr

    YanıtlaSil
  109. Merhabalar emeğinize sağlık. MÜMKÜNSE çok degerli şablonu bana da atabilir misiniz?
    zekiarabaci@windowslive.com

    YanıtlaSil
  110. mail adresim info@denizgroup.com Teklif karşılaştırma şablonunu illetmenizi rica ederim

    YanıtlaSil
  111. ellerinize sağlık. mail adresim ozipanter61@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Elinize sağlık. oguzturkyilmaz@outlook.com

    YanıtlaSil
  113. merhaba elinize sağlık mail adresim fixbilisimm@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. merhaba, elinize sağlık denemek istiyorum.uzunibo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. Merhaba Şablonu bende rica edebilir miyim? rdvyvz@gmail.com Emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  116. merhabalar, elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş, rica etsem alabilirmiyim. emreyagci3542@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Selamlar Elinize Sağlık rica etsem banada yollayabilir misiniz ? yasarturan35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Mail yazan herkese dosyayı gönderdim iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  119. Merhaba emeğinize sağlık şablonunuzu kullanabilir miyim? tyufkayurek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. merhaba kolay gelsin tk.eem028@gmail.com mail adresim gönderir misiz

    YanıtlaSil
  121. Merhaba, Tabloyu mail adresime gönderebilir misiniz ? enverhemen@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba, öncelikle emeğiniz için teşekkür ederim. Tabloyu mail adresime gönderebilir misiniz ? volkankocak08@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. Öncelikle elinize sağlık. Tabloyu denemek istiyorum @sefagulhan22@gmail.com adresine gonderirmisiniz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  124. Elinize saglık tabloyu mail adresime gonderebılırmısınız. muhammedaksak@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Merhaba şablonu alabilirmiyim. gokhan-doner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. Merhaba elinize sağlık. Şablonu alabilir miyim ? h.alicelik06@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Merhaba elinize emeğinize sağlık şablonu kullanmak istiyorum teşekkür ederim. dalarslanfevzi19@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. Merhaba,

    Bu şablonu kullanmak istiyorum. Teşekkürler.
    okanvila@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. Merhaba,
    Şablonu kullanmak istiyorum. Teşekkürler.
    i.caliskan32@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Merhaba. Elinize saglik denemek istiyorum.
    umutcanozer1997@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. Elinize emeğinize sağlık. Bende denemek isterim. gönderirseniz memnun olurum. 01btb2009@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. Elinize sağlık. Güzel bir çalışma. Mail adresime göndermeniz dileğiyle. Şimdiden teşekkürler. karagozadam@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. sablonu dememek istiyorum elinize saglık turkmedyadanisma@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Merhaba hocam zamaniniz varsa, benimle bu excell paylasirmisiniz bakarhalil45@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  136. Merhaba Bu çalışmanızı paylaşırsanız sevinirim. Emeğinize sağlık muhasebeeleneks@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Merhaba emeğinize sağlık benimle bu excell paylasirmisiniz nurettincoskun@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  138. Merhabalar, öncelikle elinize sağlık. habatbuyukdogu24@gmail.com mail adresime eğer bu excel tablosunu bana gönderirseniz çok memnun olurum. İyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  139. EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇALIŞMANIZI PAYLAŞMANIZ DİLEĞİYLE gunay.serkan.969@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. Merhaba ben de denemek isterim elinize sağlık. cfaruktufan@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. merhaba, program çok kullanışlı görünüyor. Lütfen bu çalışma ve diğer iş programlarını görüşmek için benimle iletişime geçin..
    rabia.aras@udpetrol.com

    YanıtlaSil
  142. merhabalar banada yardımcı olurmusunuz ? esin.18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. elinize sağlık.Yardımcı olursanız sevinirim.muhammedcamlibel14@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. Merhaba kardeşim güzel bir çalışma olmuş hala dosya paylaşımı yapıyorsan bana da atabilir misin
    kadirdelikanli122@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Merhaba Excel Tablonuz oldukça başarılı, rica etsem bana da mail yoluyla gönderebilir misiniz, teşekkürler. mailim: aliakbey@tekoplus.com.tr

    YanıtlaSil
  146. merhabalar rica etsem bu güzel tabloyu benimle de paylaşabilir misiniz o.aki@globalgroupcons.eu

    YanıtlaSil
  147. Merhabalar elinize emeğinize sağlık excel tablonuzu çok beğendim tam ihtiyacım olan tablo rica etsem bana da paylaşır mısınız ? bahattinunsal748@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. Mailini yazan herkese dosya gönderilmiştir. İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  149. Arazdurdyyevbegench@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. merhaba emeğinize sağlık rica etsem paylaşabilirseniz çok sevinirim dursun.sahin.90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Merhaba. Excel dosyasını bana da gönderebilir misiniz sezginmet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. Merhabalar. Emeğinize sağlık. Rica etsem benimlede paylaşabilir misiniz . Teşekkür ediyorum. ozerkasikcii@gmail.com

    YanıtlaSil
  153. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  154. Merhaba emeğinize sağlık rica etsem benimlede paylaşabilirmisiniz fatmacan8334@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. merhaba , kadiroezcelikk@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Merhaba, bende denemek istiyorum. mbsenyurt@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. merhaba incelemek isterim mustafa.igircik@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Merhaba, İncelemek isterim. safak.atasevenn@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. Merhaba, incelemek isterim teşekkürler. mozturkler@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. merhabalar kullanmayı çok isterim elcidara@gmail.com iletirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  161. merhabalar rica etsem kirveliyapimarket@gmail.com adresinede yollarmısınız

    YanıtlaSil
  162. Merhabalar, emeğinize sağlık rica etsem mail adresime yönlendirir misiniz şablonu, furkan.kose@gtbayrampasa.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  163. Ellerinize sağlık hocam derdasrkya@gmail adresine iletme şansınız var mı ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder